söndag 9 maj 2010

Bolton på besök och lite annat

Oj vad tiden går fort, har inte hunnit uppdatera bloggen på jättelänge, 5 hundar i familjen tar lite tid. Dom ska äta, motioneras, trimmas och bäst av allt gosas med en och en.

Fast man bor i ett villaområde i Älvsjö så får man besök av olika djur, en dag skällde creemie som en galning på fönstret och jag tittade ut, ett rådjursbock stod så ståtlig på berget bakom oss och tittade in.



Vi har haft Milans son Bolton på besök kom på en trimstund. Så fin och snäll liten kille, lugn och rar. Behövde en lite klipp, kul att träffa syskonen oxå.




På tal om syskonträff så var Bell hos Ann på löpbesök, så Redmamas sisters sammanstrålade hos oss, Lilli, Bell och Milan.




Creemie passade på att gosa och pussas med Anna, Snow ville oxå vara med

Sen har vi hunnit med ringträning med duktiga Sandra, här tränar hon Flea på bordet.



Och matte sträcker ut med Snow på gräsmattan, långa steg....


Så här ska det se ut säger Creemie.....


Tjoho med lite fart oxå, nu kan det bli kul....


Hittade så söta kort på Sagas o Lords valpar som jag tog när dom var 4-5 veckor så söta...





Ska försöka hinna uppdatera bloggen oftare, för kort tar jag :)
Nu blir det nog lite utställnings bilder framöver oxå...

1 kommentar:

  1. GRATTIS till dagens vinster!!
    De ser jättefina ut allihopa, både stora och små.
    Lilli blir väldigt farlig konkurrent på lördag, tur jag har med mig Gasto. I hans klass har ni ingen att tävla med än så länge hi hi.
    Vi ses på lördag!
    Kram Petra.

    SvaraRadera